13 Ocak 2008 Pazar

Biraz degisiklige ne dersiniz!...

Nerdeyse hergun blog u yenilemeliyim, yeni yazilar yazmaliyim, yeni eklentiler gondermeliyim diye dusunmeme ragmen bir turlu gerceklestiremedim aklimdaki seyleri. Bende onumuzdeki gunlerde toptan bir yenilemeye gitme karari aldim. Ve blogun onceki icerigine dokunmamakla birlikte tasarimini ve kullanilabilir ogelerini (videolar, anketler olsun..) tamamen degistirmeyi planliyorum.

Uzun lafin kisasi kendi -uzerimdeki uyusukluguda atmak adina- cok yakinda daha renkli, daha dinamik bir blog ile karsinizda olacagim...
Tabi herseyden onemlisi sizin fikirleriniz, bu bloga, daha once oldugu gibi bundan sonrada sekil verecek...
Butun elestirilerinizi ve fikirlerinizi bekliyorum...

Bu arada ayni yurtta birlikte kaldigimiz Turk arkadaslarimiz profesyonele yakin bir calisma sergileyerek Teomanin sus konusma sarkisini yeniden yorumladilar.
Dinleyin, dinletin.... :)


(Bu arada bu calismada ki muhtesem video kaydini yapan insan da benim. Herturlu dugun, sunnet, ozel gunlerinizin kaydi itina ile yapilir...)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim.. Bu bloga özel bir twitter hesabı yok.. kendi hesabım var sadece.. Birde artık büyüdük erasmus kalmadı amerika macerası başladı.. :) Sorularınız olursa veya aklınıza takılan birşey http://twitter.com/erdemalp den takip edebilirsiniz..